Pytania dotyczące zakupów
Zamówienia i Wysyłka
Czas realizacji zamówienia to czas wysyłki towaru plus czas potrzebny na dostarczenie przez firmę kurierską (1-2 dni robocze) . Towary oznaczone jako “wysyłka w ciągu 24 godzin” , zamówione do godziny 13 wysyłamy tego samego dnia, natomiast towary oznaczone jako “wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych” , dostępne są na zamówienie i wysyłamy je przeważnie na drugi dzień jeżeli zamówienie złożone zostanie do godziny 10.
Zamówienie można składać zarówno z założonym kontem lub bez założonego konta.
Zmiana adresu wysyłki możliwa jest jedynie przez kontakt telefoniczny lub poprzez kontakt e-mail.
Zamówienia dzielimy na trzy kolejne statusy.
1.) Wstrzymane – do momentu otrzymania zapłaty za towar (dotyczy tylko zamówień z opcją zapłaty przelewem zwykłym). Jeżeli otrzymaliśmy przelew przechodzimy do kolejnego statusu ” W trakcie relalizacji”
2.) W trakcie realizacji – to czas potrzebny na komplementacje zamówienia.
3.) Zrealizowane – wysłane
O każdym etapie zamówienia zostają Państwo poinformowani e-mailowo. O numerach przesyłek są Państwo informowani przez firmę kurierską na e-mail podany w zamówieniu. Jeżeli takie numeru Państwo nie otrzymali prosimy o kontakt e-mailowy.
Informujemy ze sprzedajemy towar wyłącznie wysyłkowo.
Paragony i faktury wysyłamy automatycznie po wysyłce na e-mail podany podczas składania zamówienia.
Jeżeli otrzymałeś e-mail z zamówieniem i brakuje w nim wybranego punktu dostawy (paczkomatu, poczty, żabki etc.). Proszę to zignorować, my wszystko mamy na karcie zamówienia i wysyłamy do wybranego punktu. Obecnie pracujemy nad tym błędem.
Obsługa posprzedażowa
Reklamacje, zwroty
W skrócie:
Zakupione towary można zwracać do nas w czasie do 14 dni po otrzymaniu towaru. Towar musi być nowy i bez śladów użytkowania.
Do każdego zwrotu musi być załączony formularz oraz paragon. Bez załączonego formularza i paragonu nie jesteśmy w stanie rozpoznać osoby, która zwróciła towar np. po samej naklejce na pudełku.
Obszerniej : Strona Reklamacje i Zwroty
Jeżeli otrzymałeś towar, którego nie zamawiałeś prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.
Jeżeli paczka wygląda na zepsutą ( rozerwana, zgnieciona etc.) spisz protokół z kurierem, lub jeżeli nie ma takiej możliwości zrób zdjęcia i wyślij na nasz e-mail. Złożymy reklamacje.
Zanim wyślesz reklamacje skontaktuj się z nami e-mailowo , poszukamy najlepszego rozwiązania sprawy.