Shopping Cart
Zadzwoń: 506 123 222

Najczęstsze pytania

Pytania dotyczące zakupów

Zamówienia i Wysyłka

Czas realizacji zamówienia to czas wysyłki towaru plus czas potrzebny na dostarczenie przez firmę kurierską (1-2 dni robocze) . Towary oznaczone jako “wysyłka w ciągu 24 godzin” , zamówione do godziny 13 wysyłamy tego samego dnia, natomiast towary oznaczone jako “wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych” , dostępne są na zamówienie i wysyłamy je przeważnie na drugi dzień jeżeli zamówienie złożone zostanie do godziny 10. 

Zamówienie można składać zarówno z założonym kontem lub bez założonego konta. 

Zmiana adresu wysyłki możliwa jest jedynie przez kontakt telefoniczny lub poprzez kontakt e-mail.

Zamówienia dzielimy na trzy kolejne statusy.

1.) Wstrzymane – do momentu otrzymania zapłaty za towar (dotyczy tylko zamówień z opcją zapłaty przelewem zwykłym). Jeżeli otrzymaliśmy przelew przechodzimy do kolejnego statusu ” W trakcie relalizacji”

2.) W trakcie realizacji – to czas potrzebny na komplementacje zamówienia.

3.) Zrealizowane – wysłane 

O każdym etapie zamówienia zostają Państwo poinformowani e-mailowo.  O numerach przesyłek są Państwo informowani przez firmę kurierską na e-mail podany w zamówieniu. Jeżeli takie numeru Państwo nie otrzymali prosimy o kontakt e-mailowy.

Informujemy ze sprzedajemy towar wyłącznie wysyłkowo.

Paragony i faktury wysyłamy automatycznie po wysyłce na e-mail podany podczas składania zamówienia. 

Jeżeli otrzymałeś e-mail z zamówieniem i brakuje w nim wybranego punktu dostawy (paczkomatu, poczty, żabki etc.). Proszę to zignorować, my wszystko mamy na karcie zamówienia i wysyłamy do wybranego punktu. Obecnie pracujemy nad tym błędem.

Obsługa posprzedażowa

Reklamacje, zwroty

W skrócie:

Zakupione towary można zwracać do nas w czasie do 14 dni po otrzymaniu towaru. Towar musi być nowy i bez śladów użytkowania.

Do każdego zwrotu musi być załączony formularz oraz paragon. Bez załączonego formularza i paragonu nie jesteśmy w stanie rozpoznać osoby, która zwróciła towar np. po samej naklejce na pudełku.

Obszerniej : Strona Reklamacje i Zwroty

Jeżeli otrzymałeś  towar, którego nie zamawiałeś prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.

Jeżeli paczka wygląda na zepsutą ( rozerwana, zgnieciona etc.) spisz protokół z kurierem, lub jeżeli nie ma takiej możliwości zrób zdjęcia i wyślij na nasz e-mail. Złożymy reklamacje.

Zanim wyślesz reklamacje skontaktuj się z nami e-mailowo , poszukamy najlepszego rozwiązania sprawy.

P24 now

Zapłać za 54dni lub na raty

14 dni na zwrot

Szybki zwrot gotówki

Szybkie płatności

Płać szybko z Przelewy24

100% bezpieczne zakupy

Zakupy chronione certyfikatem SSL